عنوان مقاله: فرآیند ایده تا بازار
چکیده: افزایش تولید ناخالص ملی مستلزم ایجاد تفکر ایده تا بازار و به عبارتی بومی سازی فرهنگ نوآوری است. نگاه تک بعدی تولید برای تولید و پژوهش برای پژوهش هرگز پاسخگوی نیازهای یک سازمان نوآور نخواهد بود. مطالعات نشان می دهد از حدود 3000 ایده خام تنها 1 یا 2 ایده در بازار به موفقیت می رسند. این رقم علی رغم پائین بودن، منشاء حرکت و دوام شرکتهای معظم بین المللی طی سالیان متمادی بوده است. نگاه بازاری به ایده ها سبب تشکیل تیمی متشکل از متخصصان مدیریت، بازار، فنی و سیاست گذاری در سازمان خواهد شد. روش دروازه ایمرحله ای یک روش مناسب جهت ارزیابی ایده ها در شرکت ها می باشد. با این روش قبل از رفع پیش نیازها نمی توان به مرحله بعدی ورود پیدا کرد. بنابراین با نگاه دراز مدت پروژه هایی به اجرا در خواهند آمد که پیش بینی های لازم از خواص مطلوب محصول و جایگاه آن در بازار بعمل آمده باشد. توجه به ایجاد نظام ایده تا بازار و نگاهی مجدد به عملکرد سازمان ها در کشور همراه با توجه ویژه به دلایل موفقیت و عدم موفقیت سازمان ها و شرکت ها در دنیا حائز اهمیت می باشد. در مقاله حاضر ابتدا با ارائه آمار جایگاه ایده ها در خلق ثروت آورده شده است. سپس اشاره ای به تجربیات نوآورانه افراد بزرگ صورت گرفته و اهمیت ایده ها در چند شرکت بزرگ مطرح می شود. روش دروازه ایمرحله ای بعنوان یک روش ساده اما موثر در چرخه ارزیابی ایده معرفی و در پایان با نگاه به تاثیرات مشترک فرهنگ کارآفرینی و خلاقیت در جهت ایجاد سازمان نوآور برخی از دلایل موفقیت وعدم موفقیت سازمان ها و شرکت ها در برخورد با ایده ها آورده می شود.

 

برای دانلود مقاله : فرآینده ایده تا بازار اینجا کلیک کنید

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.

آبمیوه و کافی شاپ کنج (برج سلمان)

طبقه منفی یک با 20درصد تخفیف

کد تخفیف گروهی 1616

تخفیف ویژه : بمدت یکماه قهوه اسپرسو با 50درصد تخفیف

تماس : 38482014


http://file.mihanblog.com//public/user_data/user_files/597/1789508/mysait.jpg
جشنواره طراحی سایت آذر: 
طراحی سایت شخصی خود و یا موسسه و شرکتتان را به ما بسپارید 
 تا 10 آذر ماه : 90% تخفیف  
تا 20 آذر ماه : 70% تخفیف
تا 30 آذر: 50% تخفیف
بدون پیش پرداخت - اقساط
جهت سفارش عدد 90 را به شماره 09396873494 پیامک کنید.
مشهد تخفیف 



  • ایران دانلود سنتر