اسلاید  88;و

مشهد تخفیف | mashhad takhfif سایت تخفیف و خرید گروهی - فروشندگان موفق در ملاقات با مشتری چه می کنند ؟

فروشندگان موفق در ملاقات با مشتری چه می کنند ؟

شنبه 5 آبان 1397 09:26 ب.ظنویسنده : صادق زرگری دکترای مدیریت کسب و کار

 

فروشندگان موفق در ملاقات با مشتری چه می کنند ؟

یکی از شغل هایی که امروزه بسیار مورد توجه شرکت هاست و افراد متعددی هم در آن کار می کنند، فروش حضوری است، فروشنده هایی که برای فروش محصولات (غذایی، بهداشتی و ...) به فروشگاه ها و مغازه ها مراجعه می کنند و با معرفی محصول، سفارش دریافت می کنند و هرچه میزان این سفارش بیشتر باشد پورسانت و دریافتی بیشتری خواهند داشت .

بازاریابی حضوری، حرفه ای است که می تواند شروع خوبی برای گام نهادن به دنیای بازاریابی تلقی شود. در حرفۀ بازاریابی حضوری بیشتر از افرادی استفاده می شود که انرژی، قدرت انتقالی، قدرت ایجاد اعتماد، بیان مناسب و از سخت کوشی بالا برخوردار باشند.

براساس آنچه که گفته شد، بازاریابی حضوری دو هدف کلی را تعقیب می کند:۱٫ معرفی ۲٫ جلب سفارش

یک کارشناس فروش  در واقع یک کاتالوگ انسانی است. او یک معرف هوشمند و صاحب توانایی است. او کسی است که می داند چه چیزی را به چه کسانی بگوید تا بتواند در امر فروش محصول  سازمان خود، نقش خود را ایفاء کند.

کارشناسان فروش خلاق از قدرت فعالیت فکری و جسمی بیشتری برخوردارند، سؤالهای بیشتری را می پرسند، کنجکاوترند، مطلع ترند و همیشه راههایی را می یابند تا قدرت کاری خود را فراتر از چارچوبهای تعیین شده، به انجام برسانند و نتایج بیشتر و بهتری از سطح معمولی عاید خود کنند. این نوع بازاریابی حضوری، بازاریابی حضوری خلاق و ساختار شکن هستند . در این فایل آموزشی راهکارهایی آموزش داده می شود که هنگام مراجعه حضوری به مشتری بتوانید متناسب با نیاز او محصول یا خدمت را معرفی کرده و در نهایت فروش را انجام دهید .


برای سفارش این فایل ارسال عدد 4040 به شماره  09216760437 :



برچسب ها: فروشندگان موفق در ملاقات با مشتری چه می کنند ؟ ، مشهد تخفیف بیزینس ،
آخرین ویرایش: شنبه 5 آبان 1397 09:25 ب.ظ

 
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر

 

اسلاید شو

 محمدصادق زرگری- دکترای مدیریت از امریکا  
مشاور مدیریت صنعتی 

سر فصل مشاوره ها :
1)اداره و راهبری موثر و كارآمد سازمان با یك بخش تخصصی از آن نظیر بخش‌های تولیدی، بازاریابی و فروش ، آموزش ، تحقیق و توسعه ، پژوهش ، بهره وی .

2)ایجاد تحول در یك بخش تخصصی سازمان

3) طراحی، هدایت و رهبری تحول در كل سازمان 

4) كارآفرینی با ایجاد فعالیت‌های جدید در درون سازمان و یا ایجاد سازمانهای جدید

5)ارائه خدمات مشاوره‌ای و مطالعاتی در زمینه‌های مزبور برای مدیران سازمانهای اقتصادی و اجتماعی

6) مدیریت استراتژیک ، مدیریت سازمان های پیچیده 

7) مدیریت اسلامی مکتب امام صادق (ع)