اسلاید  88;و

مشهد تخفیف | mashhadtakhfif سایت تخفیف و خرید گروهی - باشگاه مشتریان چیست؟

باشگاه مشتریان چیست؟

سه شنبه 28 خرداد 1398 09:23 ق.ظنویسنده : صادق زرگری دکترای مدیریت کسب و کار

 
اگر آمارهای مربوط به بازگشت مشتریان را تحلیل کنیم، می توانیم به این سوال پاسخ دهیم. آیا می دانید هزینه های جذب یک مشتری جدید حدود 6 برابر بیشتر از هزینه های فروش محصولات به مشتریان موجود است؟ علاوه بر این، مشتری فعلی شرکت 60 درصد بیشتر از یک مشتری جدید خرید می کند. البته این داده ها به کل مشتریان شرکت اشاره دارد و زمانی که در مورد اعضای باشگاه مشتریان صحبت می کنیم این آمار و ارقام وضعیت بهتری نیز دارند. 
یک کسب وکار معمولی که موفق شده است 5 درصد نرخ بازده مشتریانش را افزایش دهد، از افزایش 95 درصدی در سود خود، که به واسطه ایجاد باشگاه مشتریان ایجاد شده است، لذت خواهد برد.
 باشگاه مشتریان - استراتژی بازاریابی


برچسب ها: باشگاه مشتریان چیست؟ ، مشهد ، تخفیف ، مشهد تخفیف ، تخفیف مشهد ،
آخرین ویرایش: شنبه 12 مرداد 1398 10:07 ب.ظ

 
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر

 

اسلاید شو

 محمدصادق زرگری- دکترای مدیریت از امریکا  
مشاور مدیریت صنعتی 

سر فصل مشاوره ها :
1)اداره و راهبری موثر و كارآمد سازمان با یك بخش تخصصی از آن نظیر بخش‌های تولیدی، بازاریابی و فروش ، آموزش ، تحقیق و توسعه ، پژوهش ، بهره وری .

2)ایجاد تحول در یك بخش تخصصی سازمان

3) طراحی، هدایت و رهبری تحول در كل سازمان 

4) كارآفرینی با ایجاد فعالیت‌های جدید در درون سازمان و یا ایجاد سازمانهای جدید

5)ارائه خدمات مشاوره‌ای و مطالعاتی در زمینه‌های مزبور برای مدیران سازمانهای اقتصادی و اجتماعی

6) مدیریت استراتژیک ، مدیریت سازمان های پیچیده 

7) مدیریت اسلامی مکتب امام صادق (ع)